Sunday 2 December 2012

Esok isnin

mcm biase,sejak dh masuk clas mandu ni,ari ahad aku dihabiskan di clas la..sabtu plak di opis..tu pun kalau aku keje..umur dh 25thn bru terbuka ati nak amek lesen mandu, tu pn kenangkan kenangkan kediaman akan dtg xde public transport! tp ok jgak..kalau x sampai bile nk naik publi transpot kan? penat mak! 3thun aku naik nate tu p keja.. mula2 ok,sampai 1mase..i need my own transpot! i need licence! i need both.. hehehe.. ok, stop story pasal ni.. la, aku nak berciter pasal aku plak..eh, mmg dr tadi aku cter pasal ak pn..dah big title pun PERJALANANKU...kikiki :-P life aku memang begini..biase2 saja..namun ia tetap indah..pahit manis just keep smile!  semalam adalah semalam..yg dh berlalu biarkan berlalu..harini adalah untuk esok dan hari2 yg mendatang.. yg pasti, kini aku bahagia..Alhamdulilah.. moga kebahagiaan ini kekal ke syurga..

No comments:

Post a Comment